torsdag

idag har jag ganska mycket jag ska hinna med.
ska ju till Finland inatt, mamma och sofia hämtar mig halv fyra :S

så jagh ar hunnit med att duscha, tvätta, handla mat (färdigmat, orkar inte med nåt annat), gjort en ny wallpaper (bilden), haft en teliagubbe här som lagat min telefon, kollat tv, ställt min cykel i förrådet, ställt videon (ska spela in Miami Ink på söndag :P), grejat med programmeringslabbar (finns ju inte internet hos mormor så jag måste ha allt från internet till ett word dokument så jag kan plugga under lovet:S) och diskat..

nu sitter och och äter, men när jag är klar ska jag hömta sista tvätten, bära ut alla sopor till soprummet, färga håret, packa, damsuga, kanske skura, städa toaletten, bädda, packa och laga ett par byxor på symaskinen..

sen om det finns tid över så kanske björn ska komma hit så ska vi sy på märken på overallen :) köpte ju tre st i stockholm i lördags :D

emma och elin kom hem igår med :) eller i tosdags var det nog.. emma skulle ringa mig idag när hon vaknat (jobbade natt inatt :S) så jag måste nog fortsätta med allt jag ska göra annars kommer det bli panik.. ska ju säkert se på tv sen ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0