torsdag

jag trodde jag hade sett allt som skit jamba kunde komma på.. men icke! nu kör dom "bä-bä vita lamm" i techno remix! :O

imorn ska jag hämta in biljett till tenta kravallen Magic night! jobbade på förra årets tentakravall så nu får jag gå gratis :D GÖTT! det kommer bli såååååå kul! såg ett smakprov idag på lunchen, det var magishow utanför kårallen :) trollkarlen var jätteduktig :D

jag och anna var i norrköping igår och gjorde våran observationsuppgift.. det var jättekul! ska diskutera det vi såg imorn och vi kan säkert få ihop en smaskig artikel :)
sen så åkte vi direkt till flamman där vi skulle ha fadderi/festeri fest.. OH vilken stämning det var :P haha. första frågan vi fick när vi kom in vad var vi hade för sprit med oss.. ingen sa vi och fick lite sura blickar på oss.. vi stannade i 20 min sen gick vi till donken ist :) så kul kändes det.. haha. en stämning som sa att; Vi har ordnat NolleP tillsammans så nu måste vi ha en tackfest tillsammans men vi tycker egentligen inte det är kul" men jag tror dom hade kul igår ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0