fannn

jag hade tänkt plugga igår men kom aldrig igång.. somnade nästan på sängen och gick ut och sprang ist.. idag hade jag tänkt plugga efter gymmet för att sedan kunna ha eftermiddagen fri :) det gick bra fram till efter vi käkat.. jag har inte orkar plugga nåt än.. hjärnan är död känns det som! får plugga lite imorn innan jobbet! MÅSTE MÅSTE!

jag och pappa var ute på överby förut och skulle köpa nya träningsstrumpor.. vi gick från stadium med nya springskor, strumpor och ett linne :) jag har tänkt börja träna i linne! ärmarna är ivägen och jobbiga ibland så linne känns bättre :) rea var det också! jag ska ju börja springa mer så pappa tyckte jag behövde ett par nya springskor.. dom som jag har är väldigt gamla och börjar bli slitna.. så dom nya skorna hade jag tänk inviga imorn innan jobbet men det får nog bli ändrade planer på det om jag ska hinna plugga lite.. kanske kan springa en sväng efter jobbet på lördag innan jag träffar alla andra på fallens :) ja så gör jag nog
nu ska jag snart till emma.. ska hjälpa henne att slinga håret! jag tror faktiskt jag ska bleka det själv :) men då måste jag ha tag på ett blekmedel först.. får se hur det går med det. jag vet ju att det finns på åhléns, jag rensade ju deras lager sist gång :P

har kollat skor på internet också.. man blir ju lite sugen!

just det! har bokat biljetter till Kille Queen - The Show den 24 oktober :) jag sofia mamma och stefan ska gå. En Queenshow på konsert och kongress :D ska bli skitkul! Men innan det är det ju green day den 11 oktober :D så oktober ser ut att blir en bra musikmånad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0