trött

jag är trött.. och det är inte lite heller.. jag är lite orolig för dagen, så trött är jag. ska sitta med projektgruppen till kl 18 och sen träna mellan 18-19! jag funderar allvarligt på att hoppa träningen :S jag vaknade halv åtta imorse men kunde verkligen inte somna om! så jag låg i sängen till kvart i nio.
Jag ska såklart inte skippa träningen! har inte tränat sen söndag! Ska på ett aerobic-pass, har aldirg vart på aerobic förut så det ska bli spännande. Sofia har sagt att det är som step fast utan step-bräda :)

hatar att vara så här. det känns inte som jag är trött pga sömnbrist utan det känns som jag är trött för att jag inte har tillräckligt med energi! kanske måste göra nåt åt vad jag äter.. mer näring kanske. Jag gör ju som björn nu, inga kolhydrater, kan ju vara därför! jag kanske inte kompenserar kolhydratsbristen tillräckligt? Får kolla över det..

ska väll börja nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0