SÅ!

nu har jag tagit lite "före bilder" och skrivit upp ett träningsschema som jag ska försöka följa :)
pappa tipsade om en hemsida igår där det finns massa info om träning, inspiration osv för förberedelser inför olika lopp. Gick in där och hittade ett träningsprogram för en halvmara :) programmet är på 20 veckor så jag tänkte köra igenom det en gång innan jul så gott det går och en gång efter jul. efter ett varv så är det ju egentligen tänkt att jag ska klara av att springa varvet, men iom att det inte är förens i maj så tror jag inte jag kommer följa det helt och hållet nu i höst, men jag kommer helt klart titta på det :) sen i vår så tror jag inte heller att jag kommer följa det slaviskt då det vissa veckor är inplanerat fem tränigspass och det vet jag inte om jag kommer hinna alla gånger! men jag ska helt klart göra mitt bästa :D
just nu är jag jättepepp på att få börja och jag hoppas den peppen kommer sitta kvar hela vägen fram! :D:D


här är banan och jag tycker den verkar rolig! :) få se götet på ett annat sätt! otroligt inspirerad just nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0