.......

jag har vaknat på fel sida idag.. har en sån där dag när jag går runt och är irriterad, men det finns egentligen inget att vara irriterad på så jag stör mig på småsaker!!

försöker fixa med hemtentan men det går SKIT!!! har ingen pluggro och jag blir mer arg när jag inte vet vad jag ska göra åt det för jag vill verkligen plugga, jag vill komma in i ett sånt där flyt när man kan sitta flera timmar och bara kötta och skriva! men har inte hittat det idag så får hoppas på imorn.

nu en sån där grej jag stör mig på: har min mobil kopplad till mamma och stefans högtalare och jag vet inte vad det är om det är deras inställningar i högtalaren eller om det är min (CP) mobil det är fel på men det låter helt stört! inte alls så som när jag lyssnar i hörlurar eller via min stereo hemma! störde mig lite på det igår men nu är det helt otroligt störigt :/

ursäkta klagan, men jag måste få det ur mig! jag måste ut, kan inte sitta här längre, känner mig på nåt sätt instängd. iom att jag är hos mamma så blir mina rutiner helt fucked up och jag tror jag blir stressad av det. förra veckan och veckan innan det hade jag inga problem alls med att komma upp 7.30 och inga problem med att somna på kvällen.. nu kan jag inte sova och jag kommer inte upp.. mer stress! för det är på morgonen innan lunch com jag pluggar som bäst.. när jag nu inte kommer igång förns tio känns det inte alls bra :S

kanske bara ska lägga ner för dagen och ta mig ut och börja om imorn igen? tror det bli bäst.. finns inget varmvatten hör än heller så nu ska jag ta en promenad bort till mammas jobb och duscha där.. vänta på att emma hör av sig

skitinlägg, jag vet, men måste rensa huvet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0