the show must go on

har kollat en dokumentär om queen nu. två timmar. den var riktigt bra! men sista kvarten har jag gråtit, kanske inte helt förvånande.
queen är inget band jag lyssnat mycket på, men när jag väl tar mig tid att lyssna på dom går det ju knappt att sluta! dom är så fruktansvärt bra! men varje gång tänker jag också på att freddie mercury gick bort alldeles för tidigt vilket gör mig ledsen. jag tror aldrig jag egentligen har brytt mig om någon kändis död (vad jag kan komma på nu iaf) som berör mig så mycket som hans och då är jag knappt uppväxt med hans musik. mamma och pappa lyssnade ju, men det är långt efter hans bortgång som jag börjat uppskatta musiken han var en del av.

detta får mig att tänka på hur ledsamt det kommer bli den dagen då de musiker går bort som verkligen finns inne i mitt hjärta och som jag har växt upp med.. usch det kommer göra ont!

nej nu ska jag försöka torka tårarna och tänka på nåt annat! vill inte somna ledsen.. blev en lite sentimental onsdag men det kanske var vad jag behövde! heh konstigt nog känns det som morgondagen kommer bli väldigt bra bara för att jag fått tömma tårkanalerna lite :P hoppas det!

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0