trollhättan

pappa hämtade mig i linköping igår så nu är jag hemhemma i thn :) ganska gött! eller ja, det är alltid gött att vara här.
käkade lunch med pappa förut, riktigt gott! var på en nyöppnad restaurang på nohabområdet, Nova hette den. dit måste jag fler gånger! nu kommer mamma snart hem från jobbet och då ska vi ta en fika innan jag drar vidare till göteborg
ska ju på metaltown i helgen :D pepp pepp! men ikväll blir det nog några öl ute med folket jag ska dit med, måste ju tjuvstarta helgen! det kommer bli awesome :D

har shoppat lite det senaste. jag och erik har gått på stan i linkan och där hittade jag ett par tröjor :) gick en sväng på stan här också, letade efter ett vitt baslinne som jag kan ha under andra tröjor. hittade vad jag ville och lite till :P brukar ju egentligen inte lägga upp bilder på kläder här men nu hade jag inget att göra så jag tog lite bilder, MEN hittade ingen sladd så bilderna är kvar i kameran.. men det lär komma massa bilder nån gång nästa vecka när jag lagt in allt på datorn där hemma :)

börjar ju jobba på måndag också, jag ser inte fram emot det! sist jag jobbade var det kaos och jag vet inte om jag kommer orka med kaos i 6 veckor :/ men det handlar nog bara om att komma in i det.. det är ju lite skillnad på tallbacken och hemtjänsten.. det ska nog gå bra :) jobbar 6 dagar nästa vecka och sen bara två dagar veckan efter! sen v 27 är jag ledig och då blir det putte i parken med linnea :D det ska bli riktigt kul!

nej nu kommer nog mamma snart så jag ska packa ihop mina saker och sen kila iväg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0