DUM I HUVET!!

JAG är så DUM I HUVET!! Anmälan till göteborgsvarvet gick ut i fredags så jag ställde en påminnelse på mobilen i onsdags att jag skulle betala in anmälningsavgiften innan deadline. Går in på hemsidan och ser att det SAMMA JÄVLA dag blivit fullt!!! 59 000 är anmälda och fler får inte plats.. Jag som var så peppad :( Blir så besviken på mig själv.. Varför anmälde jag mig inte bara direkt? Varför skjuta upp allt? Men men, som pappa sa kanske det var bra iom att jag har sånna krav på mig själv.. Hade jag inte kommit upp i dom mål jag satt upp så hade jag kanske blivit knäckt :/ Får träna inför ett annat lopp ist! Den här veckan har jag typ inte tränat, kroppen behövde vila, men nu jävlar ska jag ta tag i det igen!

Måndag imorn igen. Skola och sen jobb. Men jobb innebär pengar nästa månad! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kör lidingöloppet då?

2011-10-05 @ 19:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0