måndag

Hade en motivationsdipp förra veckan (som egentligen började veckan innan det) men nu känner jag att jag är på g igen :) sitter nu med en kopp kaffe hemma i min ziperall och skriver på min rapport i avancerad interaktionsdesign. Mitt mål innan lunch är att bli klar med konceptdesignsfasen och hinna börja på detaljdesignen. Tror jag ska försöka bli klar med detaljdesignsfasen imorn så jag kan börja skissa på en pappersprototyp snart! Vill bara få det här undanröjt så jag kan koncentrera mig på min profilfördjupning sen. Ny kurs börjar inte förens v 45 sen så jag kommer ha ett tag på mig att bara jobba med profilen! gött :)
Funderar på att ta en hel vecka i trollhättan också. Det blir v 44 isf.. Har inget schemalagt då och det är veckan innan nya kurser börjar.. Kan vara gött med ett avbrott från den här vardagen här i Linkan. Det har också att göra med den dipp jag hade förra veckan, ett miljöombyte och något att se fram emot kan faktiskt vara det som gör att man kommer tillbaka på topp igen :) Mamma och Stefan har ju köpt ett hus så jag skulle kunna hjälpa dom med fix där på eftermiddagarna/kvällarna, jag kan träna på gamla träningsmarker och jag kan hjälpa pappa lite inför hans flytt till Södertälje. Åker jag hem så tror jag det blir sista gången jag är i pappas lägenhet i Trollhättan! Herregud, det kändes lite konsitgt. Pappa berättade här om dagen att han firade 26 år som anställd på saab i helgen och nu ska han flytta. Kan bara tänka mig hur det känns för honom..
Men i vilket fall, tror det blir en vecka där snart! En vecka i thn gör ju samtidigt att jag kommer ha en vecka med nära tillgång till göteborg :P

Nu ska jag fortsätta plugga! Måsta ta vara på den lilla pepp jag har just nu :P Men helt ärligt är den ganska stor efter helgen! Hade en bra helg även om inte utgången i lördags var den bästa. Men nu på fredag ska jag och Anna se Raubtier och Skitarg! :D så jag har ju massa kul att se fram emot :D WEEEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0