bengans

pappa ringer och frågar om jag ska ha nåt från bengans, han ska beställa thåströms senaste så jag kan slänga med en skiva i samma beställning. går in på bengans hemsida för att kolla och bestämmer mig ganska snabbt för bring me the horizons senaste eller deras dubbelskiva som jag lyssnat en del på på spotify!
så skickar ett sms och skriver att jag vill ha bring me the horizon senaste there is a hell.. eller suicide season - cut up dubbelcd
jag märker ju själv hur illa det låter när jag skriver ner det, men vatusan :P pappas svar: det låter ju som ett gäng muntergubbar
:P
MEN MEN MEN!! när jag kom in på bengans hemsida står det att rammstein ska ha skivsignering där på fredag innan deras spelning :O VARFÖR kommer jag inte till stockholm lite tidigare för? ska ju dit på lördag.. så otajmat :( men pappa sa att dom förmodligen signerar skivor och lämnar i butiken så första stopp på lördag blir bengans för att se om jag kan haffa ett signerat ex av deras greatest hits som dom turnérar med :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0